Σχετικά με τη μέθοδο Pilates

Σχετικά με τη μέθοδο Pilates

Pilates: Η μέθοδος

Η μέθοδος Pilates έχει θεαματικά αποτελέσματα. Ο J.Pilates ανακάλυψε ότι μέσω της συγκέντρωσης στην ακρίβεια της κίνησης, τον έλεγχο της αναπνοής και τη συνειδητότητα ο ασκούμενος, θα καταφέρει να αλλάξει λανθασμένα πρότυπα κίνησης και ταυτόχρονα να γνωρίσει το σώμα του και να βελτιώσει την αναπνοή του.

Το Pilates mat είναι ένας συνδυασμός από ασκήσεις δύναμης, ελαστικότητας της σπονδυλικής στήλης και των άκρων, κινητικότητας και διάτασης οι οποίες γίνονται σε mat. Ο κύριος στόχος των ασκήσεων αυτών είναι η ενδυνάμωση του κέντρου της ισορροπίας του σώματος μας που είναι η περιοχή της λεκάνης. Ο Pilates πίστευε ότι οι τραυματισμοί καθώς και οι πόνοι προκαλούνται από λανθασμένα πρότυπα κίνησης. Παρατήρησε ότι όταν ένα άτομο είχε αδυναμία ή πόνο σε μία περιοχή , ανέπτυσε μυϊκά μια άλλη περιοχή στο σώμα ώστε να μπορέσει να είναι κινητικά λειτουργικό. Έτσι ο Pilates δημιούργησε ένα σύστημα ασκήσεων με σκοπό να διορθώσει οποιαδήποτε μυϊκή ανισορροπία, διδάσκοντας παράλληλα το άτομο ώστε να αποφθεχθεί η επανάληψη. Η μέθοδος Pilates αναγνωρίζετε 50 χρόνια αργότερα ως ένα βασικό εργαλείο αποκατάστασης μυϊκών ανισορροπιών από την σύγχρονη ιατρική.

 

Σε τι βοηθά το Pilates:

  • Στον έλεγχο της κίνησης
  • Στη σύσφιξη της περιοχής της κοιλιάς και των γλουτών
  • Στην απελευθέρωση των αρθρώσεων
  • Στην βελτίωση της ισορροπίας
  • Στην αποκατάσταση μυϊκών ανισορροπιών
  • Σε χρόνιους πόνους στην οσφυϊκή περιοχή και στη πλάτη

 

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε όλους, ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής κατάστασης και ηλικίας. Πρόκειται για μαθήματα που διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε ατόμου.

Σε 10 μαθήματα θα αισθανθείτε τη διαφορά σε 20 θα την δείτε και σε 30 θα έχετε ένα καινούργιο σώμα

joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...
Heeey, this is poll in the drop-down menu?!